Saturday, June 20, 2009

HiJAu..GReeN..


Ini gambar aku candid..konon2 pro lah...banner 2 ayah Qaqa sponsor..Thanks!


Sempat candid dengan anis & the geng ...ayam pun nak kiss &
Sebelah 2 Tag nama aku di pokok cikuku...lihatlah dunia!!!!!!

Ini pulak candid Qilah & anak jagaan..yg tgh siram 2 anak jagaan siapa ekk!...cayok lah ummi...
Kadang2 kita lupa dgn keindahan panorama ciptaan Tuhan..emm mmg indah, sejuk mata mmandang.. Hr ni ada plancaran bumi hijau dstf, byk tul akt...
1. Penyembelihan ayam..merasalah aku sembelih ayam..tkebil2 ayam 2 mhn simpati..sayunya..isk!
2. Tanam pokok, aku dpt pokok ciku, mcm tahu2 aku suka ciku, yg best anak jagaan tanamkan,tgn aku panas mesti mati pokok 2..hehe..siap ada tag nama kat pokok...
3. Tiba2 jd peserta gubahan..demi blok arfah, tp aku buat2 pandai, bkn ada skil pun..ok jgk tp x menangpun...
4. Jd mc majlis pelancaran, plg trk rasanya, dah la skrip tgang langgang, tsasul aku sebut, ramai sgt bg arahan saat akhir..sakit hati..next time malas rasanya...apapun, seronok gak, org bbudi, kita bbhs, org mberi, kita merasa...

No comments:

Post a Comment