Tuesday, May 4, 2010

Kenangan Tika Labour Day 1 Mei ...

Ini candid anak2 membeli belah di JJ dan hubby tgh deal harga di kedai I save Danga City Mall........1 Mei hari teristimewa utk semua pekerja ...pekerjakah aku? Mestilah tapi aku ada hari aku sendiri 16 Mei nanti...Hari Guru...emm cuti2 ni kami ambk kesempatan bw permata hati jalan-jalan cuci mata , rehatkan minda ...bukan anak aje seronok , ummi nya lagi berganda2 seronok...Mula2 plan nak tgk movie ..Iron Man 2 ...kami ke JJ Tebrau..punyalah ramai manusia ...anak2 dah teruja...beratur separuh jalan hubbyku kata movie tak sesuai untuk budak2 ...kami pujuk anak2 tengok lain kali cerita Toy Story 2...fuh , nasib bail makan pujuk...kami jalan2, ronda...beli barang dapur ...eh lupa pulak kat sini juga aku jumpa dengan x student Aisyah Husin...cikgu, lama tak jumpa ...seronok betul dpt jumpa dia , rasa 2 dah 3 tahun keluar dr STF....Otw balik dr JJ Hubby tiba2 buat cadangan yang mengejutkan ...emm, u betul ke nak beli mini lap Top ? Terkedu lidah kejap...apa lagi aku angguk ...peluang jgn ditolak ...kami pun singgah di Danga City Mall pulak...survey punya survey..jumpalah akhirnya sebuah Mini LTop jenama Hp...dulu Laptop aku colour hijau jenama Dell , kini Mini pulak warna silver...hatiku berbunga riang ...hehe dapatlah aku bw dalam handbag je...tapi Laptop dell masih menjadi kesayanganku....untuk bukak Fb kata Hubby ku...

No comments:

Post a Comment