Tuesday, March 3, 2009

Kenapa manusia cepat berubah?


Kenangan bersama-sama rakan sejawat....seronok sangat!

Makin hari aku makin menyampah dengan situasi kat sekolah....
Entahlah...dulu dia ni( seseorang ) baik hati , cakap lembut dan berhemah ....aku cukup respect cara dia , senang di bawa berunding ...sekarang Masya Allah ... jauh sekali sikap dia dulu...macam x percaya...
asyik nak marah2, tengking2 ........cakap dia je nak kena dengar ....ramai yg dah merungut dan mengadu...
sungguh x enjoy dengan life sekarang ...
kata orang dia dah terpengaruh dengan seseorang ...
mana boleh kita ikut2 orang ...
hiduplah dengan cara kita , x payah nak jd seseorang yg lain ...
Harapan aku moga dia akan sedar hakikat ini....Insya Allah !
Kami rindu dengan Kak ........ yang dulu!
*************
Hari ni aku marah dengan seorang student 5T , dia buat kerja lain ms P&P aku ..kebetulan bincang soalan ujian....aku rasa ku wajar marah dia , mula2 dia ok tp habis kelas dia menangis....hati aku pun sedih , lgpun dia budak baik...cikgu x bniat memalukan tapi cikgu niat memberi pengajaran...
Harap Az..........terima dengan hati tbuka.....Cikgu tahu az......pelajar baik....All the best!

No comments:

Post a Comment