Monday, May 4, 2009

Seri Costa ....Melaka





Pemulaan Mei 2009 , kami warga pendidik telah berhimpun di Hotel Seri Costa , Melaka selama 3 hari bmula 1 - 3 mei .....Perjalanan kami bmula jam 230pm 1 Mei ....agak memenatkan coz trafik x ok ...pukul 830 mlm baru kami dapat check in...aku seronok dapat b'roomate dgn kzura...happening betul life kami...ada aje yang kami bualkan ...x kering gusi kzura...lawak jugak aku...hehe....Banyak slot yang wajib diikuti , slot paling best ialah bersama Pn. Noriah , Timb Pengarah Unit SBP...isunya ringkas tapi terkesan ...aku mulalah pasang angan2...kalaulah aku boleh jadi sehebat dia....ada lagi perkara yang seronok....apa lagi kalau bukan shopping...kami sempat ke MP ronda2 ...sempat aku beli buah tangan buat anak2...untuk hubby x sempat nak cari....maaf sayang ....cuma niat kami nak naik Menara Taming sari x kesampaian ...masa terlalu suntuk ...berdirilah aku dan kzura melihat menara Taming sari dari tingkap......harap2 x kempunan ....walaupun masa dan agak kepenatan tapi ini perkara yang berlainan sedikit ...hebat jugak idea Pn. Pengetua kami...malam last kami celebrate bestday ramai2 ....seronoknya tiup lilin & potong kek ...bukan senang nak rasai benda2 diluar jangkaan ni....apapun ...tekad & azam untuk menjadi Guru yang cemerlang sentiasa tsemat dihati!

No comments:

Post a Comment