Sunday, February 22, 2009

2009....tahun baru datang lagi!

2009....tahun yg agak memenatkan , jadual anjal habis kul 320pm...terkejar2 mana nak htr lunch kakak, solat , bersedia ke kelas...isk! nak pengsan rasa..makin lama makin rasa bosan jd cikgu tapi sekurang2nya aku ada kerja...subhanallah! tak bersyukur , ramai lg yg x sabar2 nak jd cikgu...apapun ini tahun ke 8 aku dapat title 'cikgu' emm..dah hmpir 7 thun ada dSTF...gerak hati kata ini mungkin tahun terakhir aku dengan STf...sedihnya , banyak kenangan manis , suka , duka yang pasti mengajar aku menjadi orang yg matang ....

Harapan? Nak dapat 4 dalam PTK 19 mac nanti....IA...juga nak dapat DG44...Namun, jauh disudut hati aku makin terasa kerja di.... makin stress, terkejar2, krg happy , kenapa ? Biarlah rahsia kami para guru...apapun senyuman dan kesungguhan Pelajarku tahun ni mengubat duka...4F,4T,5T,5S cikgu seronok dapat berkongsi ilmu dengan kalian!

No comments:

Post a Comment