Sunday, February 22, 2009

Sayonara DAH...welcome JLH....



99...aku jd chegu disebuah smk Felda , pahang ...keadaan sgt teruk dan menyedihkan ...aku beli rakan baruku...DAH 9485...hampir 7 tahun DAH berbakti dan bkongsi suka , duka dengan ku ...disaat aku kahwin , ada anak, hubby beli kereta sendiri , aku tetap setia dgn DAH...terima kasih DAH...namun kini tiba masa aku terpaksa bpisah dengan DAH...demi up grade diri , kata hubbyku....JLH 4691 hadir dalam hidupku...agak terkajut dan ambik masa untuk menyesuaikan diri...disaat aku berpisah dengan DAH , tiada kata diungkapkan , sekadar linangan airmata..berat rasa nak bpisah namun aku harus pasrah ...Hmpr setiap hari aku melawat DAh di tmpt jual kereta ...kenangan kita bersama, bakti yang diberi tidak dilupa....DAH sentiasa dihati , JLH terima kasih kerana sudi mengantikan tempat DAH....2009 , aku dapat 'up grade' diri!

No comments:

Post a Comment