Wednesday, February 25, 2009

Hari Yang Sedih & menyentuh hati...........

Permulaan hari ini mcm biasa......aku bergaya dengan baju koporat, 1st time pakai ...tapi jam 1030 am , dapat call dari sktasek U...kata nya ada masalah sikit...bergegas aku pergi , perasaan bercelaru...tapi hati tertanya2 napa cekgu 2 nak jumpa kat kelas...bila aku sampai cikgu ada kat kelas dgn seorag parent...aku mtk dia cr bilik , bcg sec tertutup...perkara ni x jelas , x pulak rujuk pihak HEM... paling aku sedih bila cikgu 2 seolah2 menyalahkan dan anggap puteri sulungku ini melakukan kesalahan yang besar ...sedangkan perkara itu belum disiasat ...dgr dr satu pihak sahaja.... kesimpulan aku buat , cikgu ni dah dendam dengan anakku sebab dia ada kacau anaknya...setiap kesalahan yg dia buat spt x siap hwork tetap dianggap serius, tanpa beri tunjuk ajar & peluang dia baiki kslhnnya...pendek betul akal cikgu ni ...bertindak mengikut emosi...tp bila jumpa PKHEmnya aku dah blh kool...banyak benda kami bcg dan tkr2 fikiran..emmm kadang2 cikgu srk sekarang memang dah x ada skil nak tackle student .... nasib la...aku harap permhnan tukarku akan berjaya mei nanti ...biarlah dia tukar sekolah, dapat situasi baru.... aku x salahkan sesiapa , maybe ada hikmah disebalik yg berlaku...akupun kena luang lebih masa dengan putera-puteri ku...Mg tidak ada lg pelajr yg jadi mangsa cikgu 2 lagi..........Amin!!!!!!

No comments:

Post a Comment