Tuesday, February 24, 2009

Sport's Day STF ...



Ini gambar kenangan Rumah P.Saadong. 2008 ..dah tinggal kenangan!

Sabtu lepas ada sports day my school...emm sepjg 8 tahun handle sports day inilah yg paling teruk...boleh dianggap sejarah.....aku pulak asyik dgn post MC ....buat benda yang sama je tapi nak buat mcmana orang ada buluh perindu ....hehe...
Apa yg teruk , VIp tepat kul 8am dah sampai ... bdk2 aku x sampai2 lagi ...aku dah susah hati...mesti gunung berapi akan meletup....seriaunya!
Emm...terpaksalah dengar bebrapa suara jerit2.... tak salah sesapa pun , bdk2 ni nak kena remote je...apalah cara terbaik nak bagi budak2 ni boleh bgerak sendiri...masa kita sekolah dulu...
Apapun ...tahun ni post hadiah , mc dan pencatat , best sangat ...tension2 tapi ketawa je ...orang tgk mcm xde problem...
tahniah kepada Rumah Anum menang keseluruhan , rumah aku ...Arfah , wlaupun tmpt ke3 tapi tetap bsemangat ...apapun aku rindu nak dengar anak2 didik nyanyi " Princess hu , princess hi" Xblok sukan Puteri Saadong , rumah warna purple gitu!

No comments:

Post a Comment